آموزش تخصصی ریمپ و تیونینگ ایسیو(ECU)

تاریخ شروع مدت دوره ظرفیت شهریه (به ریال) مهلت ثبت نام (تا تاریخ) ثبت نام
1397/07/28 3 روز 3 29/700/000 1397/07/27 ثبت نام

 آموزش تخصصی ریمپ و تیونینگ ایسیو(ECU)

با توجه به توسعه روز افزون استفاده از فن آوری های الکترونیک در صنایع خودرو سازی پیشتاز الکترونیک همگام با جدیدترین فن آوری ها جهت ارتقاء سطح دانش فنی ، دوره های تخصصی در این حوزه را برگزارمی نماید.

ریمپ یا ریمپینگ ایسیو چیست؟
ریمپ ایسیو روشی است که در آن جداول نرم افزاری داخلی ایسیو به جهت بهبود عملکرد خودرو توسط فرد متخصص  تغییر می یابد.

 ریمپ یا ریمپینگ ای سی یو چگونه انجام میشود؟
ریمپ ایسیو توسط تجهیزات خاص نرم افزاری و سخت افزاری توسط فرد متخصص انجام میپذیرد.

ریمپ ایسیو توسط چه کسانی باید انجام شود؟
ریمپ ایسیو توسط افرادی که دانش فنی لازم در حوزه مکانیک ، سخت افزار و  نرم افزار ایسیو را دارند انجام میشود.

تفاوت ریمپ و تیونینگ چیست؟
تیونینگ صرفا تغییراتی است که برای بهبود سرعت ، شتاب و گشتاور خودرو اعمال می شود ولی ریمپینگ با هدف بهبود شرایط کارکرد خودرو ، بهینه سازی مصرف سوخت ، تنظیم درجه حرارت موتور با توجه به شرایط منطقه ای انجام میپذیرد به عبارت ساده تر تیونینگ یکی از زیر مجموعه های ریمپینگ می باشد.


آیا ریمپ برای خودرو مضر است؟
در صورتی که ریمپینگ توسط افراد نا آگاه و غیر متخصص انجام شود می تواند اثرات جبران ناپذیری برای خودرو ایجاد نماید.

 آیا پس از ریمپ کردن ایسیو می توان ایسیو را مجددا به حالت اول باز گرداند؟
بله، در صورت نیاز میتوان مجددا جداول اصلی کارخانه را در ایسیو بارگذاری نمود.

عناوین اصلی:
• کاهش مصرف سوخت
• افزایش گشتاور
• تنظیم کات آف ( نقطه قطع دور موتور )
• تنظیم دمای کارکرد فن های تند و کند
 • 
تغییر در جداول سوخت وجرقه
• افزایش بوست توربو
• تغییر جداول بوست توربو شارژ
• بازنگری جداول مربوط به پدال گاز و دریچه گاز
• حذف سنسور اکسیژن دوم برای خودرو های مسابقه
• حذف خطای سنسور میل سوپاپ


جزئیات مطالب آموزشی:

 

  • تغییردمای فن در ایسیو های زیمنس - کروز ( شامل ایسیو های تک سوز قدیم و جدید و بایفیول )
  • تغییر دمای فن در ایسیوهای Valeo J34
  • تغییر دمای فن در ایسیوهای Sagem S2000
  • تغییر دمای فن در ایسیوهای Valeo PL4
  • تغییر دمای فن در ایسیو بوش 4.4
  • تغییر دمای فن در ایسیو بوش 4.4 (206 و پارس)
  • تغییر دمای فن در ایسیو بوش 4.5
  • تغییر دمای فن در ایسیو بوش 4.9
  • تغییر کات آف ایسیوهای  زیمنس – کروز (شامل ایسیوهای تک سوز قدیم و جدید و بایفیول) فلش دار و بدون فلش
  •  تغییر کات آف ایسیوهای Valeo J34
  •  تغییر کات آف ایسیوهای Valeo PL4
  •  تغییر کات آف ایسیوهای بوش 4.4
  •  تغییر کات آف ایسیوهای بوش 4.4 (206 و پارس)
  •  تغییر کات آف ایسیوهای بوش 4.5
  •  تغییر کات آف ایسیوهای بوش 4.9
  •  تغییر وضعیت فعال یا غیر فعال سنسور اکسیژن دوم ایسیوهای کنتیننتال – زیمنس – کروز (شامل ایسیوهای تک سوز قدیم و جدید و بایفیول) فلش دار و بدون فلش
  •  تغییر وضعیت فعال یا غیر فعال سنسور میل سوپاپ ایسیوهای کنتیننتال – زیمنس – کروز (شامل ایسیوهای تک سوز قدیم و جدید و بایفیول) فلش دار و بدون فلش
  •  شناسائی و یافتن جداول موجود در کالیبراسیون شامل:
  • جداول آوانس جرقه
  • جداول ترک و گشتاور
  • جداول ترک و گشتاور معکوس
  • جداول پاشش سوخت نرمال و تصاعدی
  • جداول لامبداء (مخلوط سوخت و نحوه تصحیح آن)
  • دریچه گاز برقی (مقدار باز شدن و بسته شدن نسبت به هوای ورودی) تمامی ایسیوهای بوش دارای دریچه گاز برقی
  • دریچه گاز برقی (بابت ایرادات کپ اولیه و یا تأخیر در گاز خوردن) تمامی ایسیوهای بوش دارای دریچه گاز برقی
  • دریچه گاز برقی (بابت برگشت گاز و بسته شدن در دورهای مختلف) تمامی ایسیوهای بوش دارای دریچه گاز برقی
  • نحوه دسته بندی جداول در ایسیوهای مختلف بابت افزایش شتاب و توان نرم افزاری

 

همراه با اعطای مدرک بین المللی

مراحل ثبت نام:
 
متقاضی محترم، به منظور شرکت در کلاس ها  شما می بایست ابتدا مرحله پیش
ثبت نام و رزرو کلاس را انجام دهید ، به این منظور شما میتوانید به یکی از دو روش
زیر اقدام  کنید:
 
روش اول)
 
واریز مبلغ 100/000 تومان به کارت بانکی شماره 6037،9972،9242،7987
 
به نام آقای مهدی عیسایی و ارسال تصویر فیش واریزی از طریق تلگرام
 
یا پیامک به یکی ازشماره های 09195639197-09195639198

روش دوم)
 
در سایت ثبت نام کنید ومنتظر تماس مشاوران ما باشید.